×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Agent (GSA)-Chinese Speaking

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

ไม่ระบุ

รายละเอียดงาน

- The Guest Relations Officer is responsible and accountable for all operations in relation to the Guest Relations section whilst on duty. All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently, effective and efficient work practices and guest service standards, that the guests? first and last impressions of the hotel are lasting ones of genuine warmth and friendliness and of high standards.

ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
- To ensure that all guests of the hotel are checked in and checked out in an efficient, yet warm and friendly manner.
- To ensure that all guests are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the hotel.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES
- Responsible for ongoing communication of pertinence using the logbook provided to other shifts.
- Responsible for ensuring that clear and constant communication lines are kept with all staff, other area and Departments.
- To ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.
- To ensure on a daily basis that you are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP?s and return guests, and that you are aware of any special requests so that they may be acted accordingly.
- To ensure that you are completely aware of the complete range of services and facilities that the hotel provides to its guests and visitors.
- To ensure you have a complete and thorough knowledge of the outlets of the hotel, their operating hours and the scope of services that they provide.
- To ensure that Guest Relations Desk is not left unattended at anytime whilst on duty.
- To be completely aware of the Fire and Emergency Procedures of the hotel and your responsibilities in an emergency.
- To acquire, through training provided, a complete knowledge of all policies and policies as set down by the hotel that relate specifically to the Guest Relations.
- To ensure at all times that personal presentation is immaculate and your uniform or work clothes are in line with relevant Guest Relations and Hotel uniform and clothing codes.
- To ensure that you as a Guest Relations Officer at the hotel have a comprehensive knowledge of town, and what is happening within the city at all times, and to ensure that all guest enquiries are met with prompt, informative yet friendly solution.
- To maintain and be aware of the importance of guest recognition.
- Responsible for adhering to the rules and regulations of the hotel as set down in the Staff Handbook.

สวัสดิการ

- อาหารฟรี 2 มื้อ
- ยูนิฟอร์ม
- ประกันกลุ่ม
- ประกันสังคม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- โบนัสประจำปี
- เงินค่าบริการ
- วันหยุดพักร้อนประจำปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ไม่น้อยกว่า 15 วันต่อปี
- วันหยุดประจำสัปดาห์

Service Charge

สิงหาคม 2022 image
13,262.00 บาท
กรกฎาคม 2019
image
10,100.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

VIE Hotel Bangkok

177/39-40 ถนน พญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพฯ 10400 ฺรถไฟฟ้า BTS ราชเทวี ทางออกที่ 2 www.viehotelbangkok.com
ปิดรับสมัครแล้ว